Ano przystań.

28 maja 2009

Tak a propos tej promocji i logo Koszalina znalazłem inną ciekawostkę z tego miasta. Ciekawostkę na potwierdzenie tej, wspomnianej w tytule poprzedniej notki, chcicy promocyjnej – logo promocyjne powiatu koszalińskiego wraz z opisem symboliki, całość uchwały można poczytać na stronie Starostwa Powiatowego w Koszalinie

Logo nawiązuje do charakteru i potencjałów Powiatu Koszalińskiego,- przede wszystkim związanych z rolnictwem i obszarami wiejskimi oraz turystyką i wypoczynkiem. Ponadto całość oddaje w pełni wizerunek Powiatu, jako miejsca do wypoczynku aktywnego, wypoczynku na łonie przyrody i wypoczynku rodzinnego.

a. Zawarta kolorystyka oddaje ciepły, słoneczny klimat oraz bogactwa natury:
– Kolor zielony – lasy, uprawy rolnicze, łąki, drzewa i ogólnie identyfikowana tym kolorem roślinność, jak również wszelkie inicjatywy ekologiczne.
– Różne odcienie koloru niebieskiego – nawiązanie do morza, jezior.
– Zmieszane kolory błękitny z białym identyfikują morskie fale.
– Kolor żółty jest kolorem ciepłym, słonecznym, kolorem zdrowia (w przypadku kłosa zboża)

b. Zawarte kształty i symbole oddają charakter i bogactwo Powiatu:
– Kształt przypominający drzewo oddaje bogactwo zieleni i roślinności, drzewostanu.
– Zboże identyfikuje rolniczy charakter Powiatu.
– Kształt falującej wody i morskich bałwanów oddaje turystyczny klimat i zasób, jakim jest dostępność morza.
– Kształt łódki – oddaje turystyczny klimat Powiatu i aktywnego wypoczynku przy akwenach wodnych, użycie dziecięcej papierowej łódki ponadto oddaje charakter wypoczynku rodzinnego, zabawy, bezpieczeństwa i spokoju.

c. Całość logo komponuje się tematycznie z hasłem.

Nooo, oddaje i komponuje się… szczególnie te bałwany.


Anonymous:

http://www.nakrecony.koszalin.pl/
a tu jeszcze jednen motyw słynnego ratusza.
Cała akcja skierowana do Dzieci.
Nakręć komórką film itd..
Polecam zobaczyć spot.
W Koszlinie sa dośc twardogłowi urzednicy co uważają że wiedzą wszystko.. tu jest problem.
Miejscowa uczelnia daje tytuł magistra sztuki w dziedzinie komunikacji wizualnej okolo 20 osobom rocznie.
Autorzy Nakreconego czy też znaku "Made in" taki tytuł tejże uczelni posiadają…Niestety nikt nie zaprosił ich do przetargu.
Bo są za młodzi i nie wezmą 100 tyś. Pozdrawiam

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*
 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy