bad & pink

18 listopada 2010

Tak na marginesie, tych znaków miast gospodarzy Euro 2012, sobie myślę… czas chyba na zmiany, zmiany w podejściu do logosów naturalnie. Trzeba nadążać za modą, być w zgodzie z trendem i realiami naszego designu. To nawet nie jest tak specjalnie trudne, wejść w ten nowy cool trend na logosy, jak się robiło wcześniej ilustracje to wystarczy namazać co w duszy gra albo poszperać w szufladzie… i jest:

bad & pinkCopyright by alw

Jakby kto chciał da się dopasować do wielu poważniejszych rzeczy niż tylko kopana. W końcu logos to ino łany obrazek coby można go gdzieś wsadzić, abo upchać.

Aha, dla jasności, to jest logotyp, sygnet dokomponuje zainteresowanemu z klawiatury, coś się z trzcionek dobierze i bedzie łanie, cool i very.


PAM:

Kupuję :) Ale koniecznie z sygnetem co by wiedziano z kim mają do czynienia!
Czyżby ktoś za skórę zalazł?

raczej zaczyna mnie to bawić :) może zacznę edukować przyszłość narodu produkując śpioszki z takim logo…

„Trzcionka” – spotkałem się już z taką wersją, nieziemska! :>

Ha, ha, ha! Słoń, jaki jest, każdy widzi. Różowy, narąbany i beztroski. Zupełnie jak radosna tfurczość. Wiele śmiechu! :-)

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*
 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy