Ujednolicanie

21 marca 2011

Od jakiegoś już czasu panują dwa podejścia do znaków grup firm. Z jednej strony – usamodzielnianie członków pod własnymi identyfikacjami, z drugiej zaś – „chowanie się za matkę”, czyli  jednolita, lub prawie, identyfikacja dla wszystkich.

Oto najnowszy przykład z Niemiec – grupa Börsenverein zmieniła swoją identyfikację. W skład grupy wchodzą, oprócz Stowarzyszenia Księgarzy Niemieckich, również Targi Książki we Frankfurcie, Niemiecka Nagroda Literackiej i MVB – marketing, usługi wydawnicze i handel książkami. Poniżej nowy sygnet grupy.

sygnet grupy Börsenverein

Znak przedstawia rozłożone 2 strony książki i jednocześnie jest strzałką. Forma jest uproszczeniem poprzedniego znaku grupy.

Nowe logo grupy Börsenverein

nowe logo Börsenverein

Stare logo grupyBörsenverein

stare logo Börsenverein

Więcej informacji można znaleźć na stronie Tagebuch Design.


Wiesław:

Projekt w zasadzie znakomity. Jest jedno „ale”. Strzałka pokazuje kierunek do góry i w prawo. Bardzo dobrze! Książka spada w dół. Szkoda.

projekt idealny, wręcz książkowy. tyle że w moim zdaniem także ,,nudny”..

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*
 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy