grudzień 2011

9 stycznia 2012

Szybciutko i skrótowo, ciekawe wydarzenia z grudnia 2011 r., anonsowane wcześniej, na bieżąco, na fanpejczu. Zaczynamy:

Był konkurs na hasło banku PKO, ale, jak to zwykle bywa, czeguś nie dopatrzyli, w regulaminie, czeguś nie sprawdziło żury i… wtopa, nagrody, wysokie, dostały… plagiaty. Wesoło jest.


Po co miastu logo? ano, czasem by wydać pieniądze, by z braku pieniędzy oraz pomysłu włożyć je do szuflady, aż się uzbiera pieniądze na jego wykorzystanie. Tę nowatorską metodę promocyjną zastosował Olkusz ze swoim logo, ma szanse się upowszechnić.


Poważna rzecz, konkurs na logo Muzeum Narodowego.

Tym razem chwalę, z przyjemnością, nową inicjatywę STGU – konkurs na system oznakowania bibliotek, i mam nadzieję również chwalić tego konkursu rezultaty.


Chyba będzie nowa identyfikacja paryskiego Luwru, zaproszenie do składania wniosków już jest.


Rebranding. Zmiana AGIP na ENI


info dla Katowic i okolic, z uwzględnieniem przyjezdnych – Ten years after. Lechwar & Kipka, Galeria Ateneum, Katowice, ul. 3-go Maja 25. Powisi do połowy stycznia.
Zajawka z facebooka


Coś do poczytania, o sztuce recyklingu plastiku, a może Sztuce recyklingu…


Czeski Kolin ma logo, autorzy: Honza Švarc, Michal Koubský i Jirka Novák.

Kolin logo


Z kolei w czeskim Rychnov wybierają logo, jak u nas, przez głosowanie.


Nowe logo Teatru Lubuskiego w Zielonej Górze.

Teatr Lubuski logo


ATA, Air Transport Association, zmienia nazwę i logo, na Airlines for America.

Airlines for America logo


Raport o identyfikacji wizualnej star-upów, czyli jak napisać parę banałów, w stylu „logo mało ciekawe”, i nazwać szumnie Raportem.


Od Mateusza Kurletko  link do poważnego raportu o e-usługach.


Book is book…


LEGO Braille Typo.


Ładny krój Cassannet, w sam raz do mojego projektu „system PL” , który pokazywałem na blogu.


Ważne dla DTPowców. Henryk Jursz uwalnia skrypty. Na temat UseMyTyPo poczytajcie u Roberta Chwałowskiego.


Trend a la Melbourn trwa. Nowe logo i identyfikacja miasta Burghausen.

Burghausen logo


Ekskluzywność małego ? Prezerwatywy od Louis Vuitton.


Najgorsze identyfikacje 2011
, według Brand New.


Czechowice-Dziedzice, te od trefnych zapisów w regulaminie, w tempie ekspresowym mają logo. 10-osobowa komisja wybrała z pośród 400 prac zwycięzcę w jeden dzień. Termin składania prac był do 20 grudnia. Informacja o wygranym projekcie już 22 grudnia. Jak to z zapałkami, robota paliła im się w rękach :)

Czechowice-Dziedzice logo


Lemniscate, ozdobny krój autorstwa Rosy Gorolovej, zupełnie za free.

krój Lemniscate, Rosa Gorolova


Kolejny kandydat, do organizacji olimpiady 2020, przedstawił logo – Baku, Azerbejdżan

Baku logo kandydata


Wietnam dopiero co pokazał nowe logo promocyjne kraju i… już ma nowy projekt znaku promocyjnego.

Vietnam nowe logo promocyjne


Praha – 12 dzielnica wybiera swoje logo. Nie tylko u nas, jak widać, rozdrabnianie ze znakami promocyjnymi trwa. Pocieszające, że za jakiś czas, efekt wahadła, będzie ich konsolidowanie w jeden.

znaki dla dzielnicy Praha 12


Wracając do nowego logo Łodzi. Jest okazja pooglądania 10 innych propozycji znaku dla Łodzi, niestety, trzeba przyznać wieje sztampą i naśladownictwem, a i amatorką miejscami. To co wybrano raczej konkurencji nie miało, chyba że są perełki w projektach nieopublikowanych, do obejrzenia osobiście w UM Łódź.


Royal Mail pokazała olimpijskie znaczki pocztowe.

znaczki pocztowe z okazji olimpiady Londyn 2012

Fot. MailOnline


Dziękuję za podsumowanie, jak zwykle dużo przyjemnych smaczków. Wgryzłam się w ten raport o identyfikacji start’upów i moją uwagę zwróciła strona Dymki- nie wiadomo po co właściwie stworzona, na dodatek dofinansowana przez UE jako innowacyjna gospodarka. Nic innowacyjnego nie widzę w używaniu online standardowych opcji najprostszego programu graficznego…

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*
 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy