Kanada, to jest to!

15 lipca 2012

Bardzo dobry przykład znaku promocji kraju.

Kanada zmienia wizualny styl promocji pod hasłem „Know Canada”. Nie ma klonowego liścia, zostały dwa paski z flagi. Te dwa paski spełniają rolę  kadru, w którym prezentowane są charakterystyczne miejsca lub osoby, jak Pamela Anderson czy Graham Bell.

Kanada nowy styl wizualny

Kanada nowy styl wizualny w przestrzeniKanada nowy styl wizualny

Rozwiązanie maksymalnie proste i efektywne, do zastosowania od filmu, plakatów, po gadżety a nawet pieczęć do paszportu.

To jest to!

Dla przypomnienia flaga Kanady.

flaga Kanady

Źródła:
www.font.czwww.underconsideration.com, studio360.org

PS.
Tak dla porównania pasek-logo-collage promocyjny Polskiej Organizacji Turystycznej.

POT logo-pasek promocyjne


mój poprzedni komentarz był chyba zbyt lakoniczny, bo został odrzucony… a napisałem po prostu „Peru”. bo flaga Kanady bez liścia przypomina mi flagę Peru. :)

Andrzej:

To jest genialne… tylko tyle

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*
 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy