Trendy 2009

29 września 2009

Na Logolounge Bill Gardner omawia trendy roku 2009 w projektowaniu znaku na świecie. Warto poczytać.

Dwa przykłady dla zachęty – inkrustowanie

i sekwencyjność

Przy okazji warto przejrzeć i porównać wcześniejsze omówienia trendów, od 2003 r. Trochę przypomina to świat mody.


Logo Stadionu Narodowego

25 września 2009

Pokazali nowe logo Stadionu Narodowego

i nową stronę www, więcej: Gazeta Wyborcza.

Może jednak BMW pokaże klasę na koniec sezonu…


Office 2010

12 września 2009

Nowa odsłona logo Office 2010, flagowego produktu Microsoftu? Na to wygląda, cytat za VIBO:

Nieuw logo Office 2010

logo Office 2010

Nie jestem fanem samego Office, ale lepiej to wygląda. Znikło nadmierne przekolorowanie i drobne elementy w środku sygnetu, czytelniejszy logotyp. Może to jaskółka, że idzie nowy stary trend prostoty i czytelności?


12 września 2009
logo
Tagi:

skomentuj

Numer z Olinsem

10 września 2009

Mocno spóźniony, ale jest. Dostałem właśnie nowy sierpniowy numer Visual Communication.

Visual Communication nr 08/2009

Na pierwszym planie wywiad z Olinsem, o naszym brandingu narodowym „Mejd in Poland”. Dwa cytaty, skądeś znajomo brzmiące:

Polacy mają problem z przewrażliwieniem na wlasnym punkcie. Wydaje im się, że cły świat nic nie robi, tylko rozmysla o Polsce.

Brak współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami uniemożliwia jakikolwiek postęp. Mam wrażenie że przepuszczana jest ogromna szansa.

Polak na zagrodzie równy wojewodzie.

Przy okazji, na doczepkę, na końcu numeru, poszła wersja felietonowa „Promocyjnej chcicy” z bloga.


    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy