kpina i szczerość

3 stycznia 2012

Tym razem dwie perełki, noworoczne , z korespondencji.

Kpina,
z przetargu i z projektantów, bo raczej trudno inaczej określić tak sformułowane zaproszenie „dużej apteki” z Lublina:

„Witam Państwa,
czy są Państwo zainteresowani przystąpieniem do przetargu na stworzenie identyfikacji wizualnej dla dużej apteki? Szczegóły znajdują się z w załączonym briefie. Jeśli zgłaszają państwo swój udział, proszę o nadesłanie do 16.go stycznia kilku projektów logo, nazwy i hasła wraz z wyceną. Jeśli będą potrzebować Państwo bardziej szczegółowych informacji, proszę o kontakt na maila, bądź telefonicznie xxx xxx xxx.
Z poważaniem”

Sądzę, że owego poważania zabrakło, na lekarstwo, nomen omen.

Szczerość,
bo ogłaszając konkurs, na logo Gminy i Miasta Jelcz-Laskowice, organizator szczerze i otwarcie zapodał w regulaminie, że nas wydmucha, jak żabę albo bombkę choinkową:

„VIII Nagrody
3. Organizator dopuszcza wybranie 2-3 prac, na podstawie, których zleci opracowanie własnego logo. W takim przypadku nagroda główna zostanie podzielona pomiędzy autorów projektu.

Pocieszające, że przynajmniej uczestnicy oficjalnie wiedzą, jak ich potraktują. Urzędnikom Jelcza-Laskowic pogratulować należy pomysłowości, też pewnie sklejanej, a może sklecanej.

Radosna twórczość, nie licząca się z niczym, jak to tfurczość, jak widać ma się dobrze, a nawet coraz lepiej.

PS bardzo dziękuję Joannie za info.


Kiedy w tym kraju zaczną obowiązywać konkursy na… wszystko? Proponuję zacząć od konkursów na budowy biurowców, autostrad, skończywszy na konkursach na catering ;) Czyli: zapłacimy jak się spodoba a Wy twórzcie… i ,,niech się mury pną do góry” ;)

Zawód projektanta w tym kraju jest gorzej traktowany od konserwatora powierzchni płaskich ;)
Przecież, projektantem może być każdy…

Od dawna mamy taką korespondencję tylko z rzadka.

Od czasu, gdy odkryliśmy, że strona www to narzędzie marketingowe — selekcji rynku.
Teraz tylko ten, kto przejdzie „test” naszej strony, ten napisze do nas, a jeśli przejdzie, to my już wiemy, raczej (pomyłki się zdarzają ;D), kim on jest i że chcemy z nim, dla niego, pracować.

Proste i skuteczne, alw, polecam w nowym roku i życzę udanych eksperymentów :)

Kasztelan:

^^ zgadzam się z przedmówcą, nie od dziś wiadomo, że grafika traktuje się jak prostytutkę ;( smutne to

Peter:

Konkursy się skończą, gdy zabraknie łosi w nich startujących.

no, to jeszcze długo to potrwa ;)

No zaraz zaraz jeśli do podziału jest np. 3 000 000 to czemu nie, większa szansa wygrana niż w Lotto ;)

Ty to masz marzenia….

dorzucę jeszcze jeden konkursowy kwiatek za 3 tys. brutto, rozumiem, że jest kryzys ale że aż tak?

Konkursu na koncepcję promocji „Ziemi Wałbrzyskiej”
w kontekście turystyki weekendowej na 2012 rok

[…]

4. Formy prac konkursowych:

1) Wykonanie pracy powinno zawierać szczegółowy opis zadań wraz z kosztorysem i terminem ich realizacji, nakładem (w przypadku materiałów promocyjnych), itp.
2) Koncepcja musi być ściśle związana z aktualnymi walorami Ziemi Wałbrzyskiej (obszar powiatu wałbrzyskiego) i dotyczyć wyłącznie działań marketingowych, które nie wiążą ze sobą planów inwestycyjnych (typu przebudowy i budowy obiektów, itp.)
3) W ramach pracy powinny zostać określone:
1. Kluczowe przekazy
2. Koncept kreatywny kampanii, w tym hasło i logotyp kampanii
3. Dobór narzędzi marketingowych i PR-owych
4. Propozycja zróżnicowanych działań np. prasowych, radiowych, druku materiałów promocyjnych, zakupu gadżetów promocyjnych, koncepcję działań outdoorowych, opis imprez promocyjnych
5. Harmonogram i wstępny kosztorys planowanych działań.
Praca konkursowa musi uwzględniać przewagi konkurencyjne ziemi wałbrzyskiej, unikalność powiatu, analizę grup celu.

http://walbrzych.naszemiasto.pl/imprezy/405533,id.html

Peter:

Kwiatek z dzisiaj:

„Co pan rozumie pod pojęciem pełnej specyfikacji”

Dotarło do mnie w tym momencie, że cała specyfikacja ogranicza się do trzech słów:
„Chcę stronę internetową”.

*imię

*e-mail

strona

odpowiedz na Kasztelan

*

 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy

  • Tagi