nowości ze świata

14 listopada 2013

Trochę zagoniony rzadziej pisuję na blogu, do krótkich info wykorzystując Facebook, ale dzisiaj, tutaj,  mały przegląd ostatnich nowości ze świata, w temacie logo.

CZECHY

Praga właśnie zmieniła znak Praskiej Informacji Turystycznej. Przy okazji portal font.cz zastanawia się nad mnogością znaków, warto zajrzeć na font.cz

Prague City Tourism – Pražská informační služba - logo

Więcej na font.cz

GRECJA

Zmiana marki turystycznej Grecji i hasła. Postawili na klasykę.

Grecja, nowe logo turystyczne

Więcej na designtagebuch.de

NIEMCY

Zmiana corporate identity Museum Angewandte Kunst we Frankfurcie,

Museum Angewandte Kunst we Frankfurcie

Więcej na designtagebuch.de

LUKSEMBURG

Poczta Luksemburga unowocześnia swoje oblicze.

nowe logo Poczty Luksemburga

Więcej na underconsideration.com

NORWEGIA

Norweski Instytut Meteorologii zmienił identyfikację wizualną.

Meteorologisk Instytut, Norwegia

Więcej na designtagebuch.de

PORTUGALIA

Nowa usługa portugalskiego operatora telekomunikacyjnego i dość ciekawie rozwiązana identyfikacja wizualna.

WTF logo

Więcej na underconsideration.com

HOLANDIA

Philips modyfikuje swoje logo

stare i nowe, zmodernizowane, logo PhilipsWięcej na designtagebuch.de

WIELKA BRYTANIA

Skowronek Dalaco, zmiana identyfikacji firmy rodzinnej.

Dalaco - nowa identyfikacja

Więcej na  believein.co.uk

USA

Na 20-lecie Mall of America zmienia image.

Mall of America zmienia identyfikację

Więcej na dexigner.com

POLSKA

Ostra dyskusja o pracy dyplomowej, dotyczącej zmiany wizerunku ZUS

propozycja nowego logo ZUS, praca dyplomowa

Więcej na facebook.com/alw.pl


uśmiałem się przy polskim akcencie tego zestawienia :)

a czemuż to? ZUS nie lubisz?

robku:

„Nowa usługa portugalskiego operatora telekomunikacyjnego i dość ciekawie rozwiązana identyfikacja wizualna.”

całość gra ale się uśmiechnąłem, bo skrót WTF jest dość problematyczny szczególnie w internecie

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*

 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy

  • Tagi