Subway nowy stary

8 sierpnia 2016

Po 15 latach fast-foodowa sieć Subway zmienia logo … liftingując wersję własnego znaku z 1968 roku.

subway-3

2016

subway-1

Innowacją rebrandingu jest wprowadzenie sygnetu.
subway-2

Źródła:
http://www.businessinsider.com/subway-has-a-new-logo-2016-8?IR=T
http://www.grapheine.com/actulogo/nouveau-logo-de-subway-date-de-1968


Proto:

Parafrazując, niejako, Twoje słowa.
Po wielu latach obecności w zakładkach, adres alw.pl wypada z nich definitywnie.

Mógłby zostać z sentymentu dla niegdysiejszych ciekawych tekstów, ale rzeczywistość jest okrutna, Ty się konsentrujesz na fejsbukowych pogaduchach, ja czyszczę zakładki ze stron, które są zbyt rzadko, jak dla mnie, aktualizowane o ciekawe treści.

Szkoda Panie Andrzeju, wielka szkoda.

Szanowny Proto, no cóż, przykro mi, ale to Twój wybór. Też chętnie te pogaduchy prowadziłbym tu a nie na FB, jak na początku, ale widać mało komu chce się wchodzić i pisać komentarze, nb Ciebie też bardzo dawno tu nie czytałem. Nigdy nie obiecywałem regularności, choć rzeczywiście mógłbym tu puszczać również tak zdawkowe zajawki jak na FB, że coś nowe, że coś , ktoś zmienił, może wtedy aktualizowalo by się szybciej, nie wiem tylko czy sensowniej. To także sprawa szybkości umieszczenia takiej skrótowej informacji (na FB szybciej). Umieszczając ją na blogu muszę wykonać podwójną pracę i zaanonsować na FB, a czasem brak czasu. Mam również trochę pracy, min z nową książką „Wizerunek miasta”. To oczywiście żadne usprawiedliwienie, ale może jednak zaryzykujesz jeszcze do końca miesiąca :)
Pozdrawiam serdecznie
alw

Adrian:

Uważam, że zmiana kolorystyki logotypu po pół wieku użytkowania to trochę nierozsądne posunięcie SUBWAY’a. Nie rozumiem także sensu tworzenia nowego wizerunku dla marki, której obecny wizerunek jest dobry i utrwalony w pamięci wielu milionów klientów. Sam logotyp jest dobry i jak widać ponadczasowy. Sygnet to także kawałek dobrej roboty, szczególnie doceniam go za pomysłowość, chociaż wykonanie też niczego sobie. Uważam jednak, że odcienie barw w sygnecie powinny być tożsame z tymi z logotypu, co sprawiałoby wrażenie bardziej spójnego wizerunku marki i pozwalałoby na użycie tych właśnie odcieni barw w celach promocyjnych. Jest to jednak moja opinia – nie każdy musi się z nią godzić.

Smitha386:

Good blog! I really love how it is easy on my eyes and the data are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your feed which must do the trick! Have a nice day!

*imię

*e-mail

strona

napisz komentarz

*

 
    • Translate to:

  • Nowe

  • Tematy